Smak & Behag
0,-
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Spørsmål og svar

Spørsmål og svar

 

Forsendelse og fraktpriser finner du HER

Betalingsalternativer finner du HER

Vanlige spørsmål om vår nettbutikk


Vi har listet opp de vanligste spørsmålene vi får inn til vår kundetjeneste. Finner du ikke svaret du leter etter, kontakt vårt kundesenter på mob. 48 13 84 75 eller mail: post@smakogbehag.no

Kan jeg endre utleveringssted med PostNord Collect? 

Ja, det gjør du etter at du har fullført og betalt bestillingen. Du får da spørsmål om du vil endre utleveringssted, samt en liste over steder som kan velges.

Kan jeg ta bort produkter fra handlevognen? 

Dette gjør du enkelt i handlevognen, der kan du endre antall eller ta bort artikler.

OBS! Endringer må gjøres før ordren sendes, det vil si før du har godkjent kjøpet.

Kan jeg avbestille en ordre som er ferdig bestilt og betalt?

Du kan bare avbestille din ordre før den har blitt behandlet. Kontakt oss på telefon eller mail så raskt som mulig.

Kan jeg spore min bestilling?

Når du har logget inn under "Min side/pakkesporing", så finner du lenken "Mine ordre" i innloggingsruten på forsiden. På siden "Mine ordre" blir dine ordre listet opp, klikk på en ordre for å se detaljert informasjon. Du får tilsendt sporingsnunmer fra oss når pakken er sendt.

Dersom pakken er så liten at den kan leveres i postkasse får du ikke tilsendt sporingsnummer. Du får beskjed når pakken er levert i postkassen.

Er det trygt å utlevere mitt kontonummer til smakogbehag.no?


Du kan føle deg trygg når du handler hos oss. Vi bruker kun vel utprøvde og sikre betalingsalternativer som bygger på sikkerhetsstandarden 3D-Secure. Bak denne sikkerhetsstandarden står VISA og Mastercard. All informasjon krypteres med 128-bits SSL-kryptering som gjør det umulig for uvedkomne å se din kortinformasjon. All betaling foregår gjennom Klarna som en sikkerhet for trygg handel i vår nettbutikk.

Leverer smakogbehag.no overalt i Norge?

Vi samarbeider med PostNord og Posten som leverer over hele fastlands-Norge.

Kan jeg velge annen leveringsadresse enn min adresse registrert i folkeregisteret?


Ja, du kan selv bestemme til hvilken adresse varene skal leveres. Da må du bestille med mottakers adresse og navn, og betale med kort (*ikke faktura med utsatt betaling).                                                                                                                 Skriv i kommentarfeltet at dette er en gave så legger vi ikke med pakkliste. Vi kan også pakke inn om du ønsker dette. Husk at du må videresende hentemelding til mottaker slik at pakken blir hentet innen fristen!

*Dersom du benytter Klarna faktura som betalingsmiddel må leveringsadressen være lik adressen du er registrert på i folkeregisteret. Dette er en sikkerhet slik at andre ikke kan svindle deg med å bestille varer i ditt navn med annen leveringsadresse.

Hvordan returnerer jeg en vare som er kjøpt på smakogbehag.no?

Ta kontakt med oss hvis du ønsker å returnere en vare. Spiselige varer kan ikke returneres. Når vi har mottatt varen og godkjent returen får du pengene tilbake. Etterbetalingen skjer normalt innen 10 arbeidsdager fra dagen smakogbehag.no har mottatt og godkjent returen. Du må selv dekke fraktkostnader ved retur.

Kan jeg kjøpe varer på avbetaling?

Ja, med Klarna faktura kan du utsette betalingen eller dele opp betalingen og betale litt hver måned. Velg "Klarna faktura eller klarna delbetaling" som betalingsmiddel på samme måte som kortbetaling. Vi har ofte kampanjer med 3 mnd betalingsutsettelse via Klarna.

Hvordan finner jeg Smak & Behag butikker?

Vi har bare 1 butikk i tillegg til nettbutikken, denne ligger på City Nord I Bodø. Dersom du velger å hente I butikk, må varene hentes der.

Hvor raskt får jeg varene jeg har bestilt på smakogbehag.no?

Normal leveringstid er 2-5 arbeidsdager. Vi sender varene innen 1-3 arbeidsdager, såfremt vi har varen på lager, deretter er det posten sine frister som gjelder.

Hvilke betalingsalternativer finnes på smakogbehag.no?

Vi godtar kredittkort som VISA og Mastercard, Vipps, Faktura og finansiering som betalingsalternativer hos Klarna. 

Hvordan leveres min bestilling?


Vi samarbeider med PostNord og Posten for varer under 30 kg. Varene leveres til ditt lokale postkontor eller du kan få de kjørt hjem. Du vil få tilsendt hentenummer på sms eller på mail når varen er kommet til ditt postkontor. Er varene tyngre enn 30 kg deles forsendelsen opp i flere kolli.

Hva koster det å få levert en vare fra smakogbehag.no?

Fraktalternativene kan variere med antall kolli og vekt, hvor du bor og hvilket fraktalternativ du velger. Fraktkostnaden blir angitt i handlekurven, slik at hvis du logger inn før du handler vil du se fraktprisen underveis. For å fortsette å handle kan du trykke på bildene øverst på siden. Vi har fraktfri levering ved bestillinger over 1000,-

Hva gjør jeg om min vare er ødelagt ved levering?

Hvis varen er transportskadet eller savnet skal du umiddelbart ta kontakt med oss. Dersom du ser at pakken er skadet under frakt skal dette registreres når pakken utleveres av transportør. Pakk gjerne opp slik at skaden kan bekreftes der den blir hentet.

Kan jeg angre et kjøp på smakogbehag.no?

Angrerettloven gir deg 14 dagers angrefrist fra den dagen du har mottatt varen. Dette gjelder ikke spiselige produkter som vi ikke kan selge på nytt. Retur må betales av kunden.

Enn hvis en vare blir borte under transport?

Vi står ansvarlig for produktet helt til du har mottatt varen og signert for den. Du som kunde står ansvarlig ved retur av vare til oss. Dersom du ikke henter varen eller har bestilt hjemmelevering uten å være tilstede blir varene sendt i retur etter en stund. Disse varene blir ikke hentet av oss, og kan ikke kreves erstattet fra kunder.

Har du andre spørsmål, ta gjerne kontakt med oss på telefon eller e-post! 

Telefon: 48138475

E-post: post@smakogbehag.no

Trykk ENTER for å søke